Dag 23 maandag 31 december 2018

31 december 2018 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal. Voor jullie begint nu oudejaarsdag terwijl hij voor ons al bijna weer voorbij is. Nog 5 uurtjes en dan is het hier 2019.

Vandaag zijn we van Te Anau naar Dunedin gereden. Een rit van 289 kilometer. Half tien waren we alweer op pad. Helaas zal mijn verhaal niet zo uitgebreid als anders zijn. Dit was namelijk de saaiste rit tot nu toe. Het is grijs en grauw en het regent regelmatig onderweg. Het landschap is vrij vlak en als er al bergen of heuvels zijn dan zien we ze niet. Ze gaan allemaal schuil achter dikke grijze wolken.

Wat ons ook op viel ten opzichte van de andere reisdagen dat er bijna geen mooie locaties onderweg waren om even uit te stappen. We zijn natuurlijk erg verwent door alle mooie dingen die we op de vorige dagen onderweg hebben gezien. Dat zorgt ervoor we het nu maar gewoon vonden. Schandalig eigenlijk. Resultaat we waren al om 15.00uur op de camping.

Vanavond gaan we de stad in om het vuurwerk om 12 uur hier in Dunedin te gaan bekijken. Dat maakt de dag weer helemaal goed en het word vast erg leuk.

Jullie daar in Nederland allemaal een hele fijne oudjaarsavond en een knallend goed begin voor 2019!!

Groetjes Hans en Rianne

1. Nancy:
    Voor jullie ook een super mooie reis nog. En een goed 2019
  2. Mathilda en piet:
    Hoi vakantiegangers,
    Jullie ook een heel fijn en gezond 2019 en geniet nog van jullie mooie vakantie.

vr.gr Piet en Mathilda.
  3. Wendy:
    31 december 2018
    Voor jullie ook alles goeds voor 2019. Nog veel plezier en een goede reis terug.

Wendy x