Dag 6 vrijdag 14 december 2018

14 december 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Hoi hoi, vandaag een lange trip achter de rug. We zijn afgeweken van de route en zijn ook vandaag niet via de hoofdwegen gereden want die zijn een beetje eentonig. Wederom vele mooie landschappen en mooie baaien aan zee gezien. Ook kwamen we langs velden vol met kiwi’s. Om de velden met de kiwifruitbomen staan heel erg hoge coniferen (denk ik dat het zijn). Af en toe zit er een gat in waardoor je de Kiwi’s kunt zien. Na een rit van 500 km zijn we aangekomen in Rotorua. Het plaatsje waar de beroemde geisers zijn. Deze gaan we morgen bewonderen.

Gister- en vanavond nog een fikse onweersbui gehad en wat blijkt, de camper lekt. Het water komt door een van de kastjes naar binnen en drup op een van de stoelen. En dat voor een splinter nieuwe camper! Gelukkig hebben wij hier niet veel hinder van maar moeten morgen wel weer eerst naar een servicepunt om dit euvel te laten verhelpen. Beetje balen dat wel.

1. Dora:
    14 december 2018
    Dat is wel pech hebben maar dat wordt wel weer opgelost

wel weer veel gezien zie ik Groetjes
  2. Wendy:
    14 december 2018
    Vervelend maar mag de pret niet drukken toch... En met 24 graden😃..... Succes en veel plezier in Rotorua, erg mooi. Ben benieuwd wij hebben toen een geiser gezien die elke dag om 10.00 uur ging spuiten. Ben benieuwd of jullie die ook zien en dan hebben we t er nog wel over als jullie terug zijn😂