Dag 21 Kaapstad

3 mei 2015 - Cape Town, Zuid-Afrika

Vandaag is voor mij een bijzondere dag :) Want het is mijn verjaardag. Na alle felicitaties en Happy Birthday, gespeeld door de Pianist op de piano, tijdens het ontbijt konden we eindelijk vanmorgen naar de Tafelberg. De mist was een beetje opgetrokken. Daar aangekomen was het toch weer erg mistig. Gelukkig is er niet zo veranderlijk als het weer op de Tafelberg en hebben we toch nog prachtige uitzichten gehad. Beneden weer aangekomen meteen met de bus vertrokken om naar de boot te gaan waarmee we naar Duikerseiland de Zeerobben zouden gaan spotten. Er zaten er echt een heleboel en... stinken!!! Maar weer een mooie tocht. Hierna zijn we naar naar de Kaap de Goede Hoop gegaan war we nog een prachtige wandeltocht hebben gemaakt. Hier hebben we ook nog met elkaar geproost op de geweldig mooie en gezellige vakantie welke we samen met elkaar beleefd hebben. Want dat was het. Een vakantie om nooit meer te vergeten. (En ook een verjaardag om nooit meer te vergeten. Ben nog nooit zoveel toegezongen als dit jaar :). )

Dit is mijn laatste verslag. We zijn maandag (na een vertraging van bijna 5 uur weer in Nederland aangekomen. Proost en afscheid van een fantastische vakantie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade