Dag 11 woensdag 19 december 2018

19 december 2018 - Lower Hutt, Nieuw-Zeeland

Alweer de elfde dag van onze reis. Over vandaag is er niet zo veel te vertellen. Onze reis gaat van Whanganui naar Lower Hutt, Wellington. Dat is niet zo ver. Maar zo'n 200 kilometer. we kunnen ook niet zoveel doen want het regent al de hele dag en dan is een wandeling aan het strand of zo ook niet zo heel erg leuk. Bedachten we toen maar dat we met de camper leuke dingen wilden gaan bekijken. Nou daar moet je hier ook twee keer over nadenken. Zien we langs de weg een groot bord staan met 'Waterfallroad'. Daar gaan we over heen want dat zal wel een weg langs een waterval zijn dachten we. Nou mooi niet. Geen waterval gezien maar wel een modderig weggetje dat zelf in een waterval zou kunnen veranderen. Halverwege maar besloten dat dit geen weg voor een camper was. Hans heeft met enige moeite de camper op het weggetje gekeerd en we zijn weer snel naar de gewone weg terug gegaan.

Hierna maar meteen richting de volgende camping gereden en hier zitten we nu in onze camper in de regen. Maar we mogen niet klagen. We hebben al een prachtige acht dagen met alleen maar zonneschijn (op een paar onweersbuien savonds na) gehad.

Morgen is er nog een slechte dag voorspeld maar dan varen we met de boot naar het Zuidereiland. Zien wat we daar weer allemaal mee gaan maken.

Doei en de groetjes uit Nieuw Zeeland

1. Marga:
    19 december 2018
    Geweldig !! Ziet er gaaf uit !!
    Wat kan jij leuk schrijven!
    Veel plezier jullie x
  2. Dora:
    19 december 2018
    Jammer van het weer maar er komen nog genoeg dagen